Skip to content

Apocalipsa e mai aproape decât suntem pregatiţi să credem!

Ianuarie 13, 2009

Desi multi oameni, din pacate printrei si multi preoti, cred ca profetiile Apocalipsei sunt de domeniul unui viitor indepartat, pentru cei ce au ochi de vazut, acestea se împlinesc sub ochii nostri. Suntem prima generatie pentru care cuvintele Apocalipsei capătă sensuri cat se poate de practice. Mă refer in primul rand la absoluta posibilitate a instaurarii unei guvernări globale, la posibilitatea tehnologica de control efectiv a vanzarilor si a cumpararilor, la totala supraveghere a celor 6 miliarde de oameni ai planetei …

De multa vreme se vorbeste de pasapoartele biometrice – cele care stochează  informatii in format digital despre posesor, mai multe si mai detaliate decat stie acesta – dar iata ca românii vor mai bate inca un trist record: prima tara care implementeaza acest tip de paşapoarte.

Sub titlul „Spuneti NU IAD-ului! Insemnarea electronica a natiunii trebuie sa aiba consimtamantul ei. Dezbatere contra stantarii biometrice prin cipuri invizibile.” pe blogul lui Victor Roncea apare un articol care avertizeaza de planurile de indosariere electronica a românilor pe tăcute, fără ca aceasta sa fie supusa unei dezbateri publice.  Altfel spus, „aleşii” noştri urmeaza fidel indicaţiile preţioase de la „centru” (UE) fără să-şi asume riscul unei consultari a poporului .

Următoarele conferinţe ale Katherine Albrecht sunt edificatoare in privinta intentiilor si posibilitaţilor tehnice ale elitei mondiale, pregătitoare a venirii lui Antihrist.

Anunțuri
21 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 15, 2009 4:36 am

    mah, furtuna intr-un pahar cu apa, serios. pasapoartele astea moderne nu-s decat sperietori de ciori. fie ca ne impotrivim lor fie ca nu, apocalipsa asta se va intampla cumva si nu poate fi oprita evitata pur si simplu pentru ca este prezisa. nu inseamna ca sunt pasiv, ci mai degraba calm. asa cum ar trebui sa fie toata lumea. daca cezarul ne impune „moneda” lui, atunci sa lucram cu ea, asta este, dupa cum a recomandat acest isus. pentru ca asta-i spiritul crestin: sa dai fiecaruia ce-i apartine, anume cezarului ce-i al cezarului si dumnezeului ce-i al dumnezeului.

    ca fapt divers: nici un om viu azi nu va apuca sa vada sau sa traiasca schimbarea, pentru ca, daca luam in considerare calculele astronomice, ea va veni pe undeva pe la 2150.si atunci schimbarea se va intampla pe nesimtite, nicidecum prin masss-media sau in ochii si urechile populatiei. crestinismul si-a trait traiu’, si-a mancat malaiu’. intram in era varsatorului, daca nu ma-nsel, va veni noua religie pe care si-a dorit-o einstein si habar n-avem de lucrul asta.

    hai sa traim 😀

  2. Ianuarie 15, 2009 5:21 pm

    Deci eu nu cred ca asta e adevarat pentru toata lumea, ca eu unul de exemplu sunt pregatit sa cred orice.

  3. Eugen Ionesco permalink
    Ianuarie 15, 2009 6:10 pm

    Sun convins ca autorul Apocalipsei se gandea la sisteme informatice si electronice si la modele de digitizare a informatiilor.

    Oamenii cred ce vor ei sa creada.

    Apocalypse (Greek: Ἀποκάλυψις Apokálypsis; „lifting of the veil”) is a term applied to the disclosure to certain privileged persons of something hidden from the majority of humankind. Today the term is often used to refer to the end of the world, which may be a shortening of the phrase apokalupsis eschaton which literally means „revelation at the end of the æon, or age”.

    • preugen permalink*
      Ianuarie 16, 2009 1:49 pm

      @ Eugen Ionesco

      Sf. Evanghelist şi Apostol Ioan, autorul (mai corect spus primitorul) uman al Apocalisei, a scris ceea ce ii s-a aratat la nivelul de intelegere al oamenilor contemporani lui. Pe de altă parte ne avertizează ca sunt si profetii ce se refera la alte epoci decat cea contemporana autorului si de aceea Dumnezeu îi porunceşte sa le pecetluiască pana la venirea celor vremuri. Apocalipsa 10, 4: Şi când au vorbit cele şapte tunete,voiam să scriu, dar am auzit o voce care zicea din cer: Pecetluieşte cele ce au spus cele şapte tunete şi nu le scrie.
      Iar Profetului Daniel i se spune : Iar tu, Daniele, ţine ascunse cuvintele şi pecetluieşte cartea până la sfârşitul vremii. Mulţi vor cerceta-o cu de-amănuntul şi va creşte ştiinţa.
      (Daniel 12, 4)
      Şi eu am auzit, dar nu am înţeles şi am zis: „Stăpâne, care va fi sfârşitul acestora?”
      Şi mi-a răspuns: „Du-te, Daniele, că sunt închise şi pecetluite cuvintele acestea până la sfârşit! Mulţi vor fi curăţiţi, albiţi şi lămuriţi, iar cei nelegiuiţi se vor purta ca cei nelegiuiţi; toţi cei fără de lege nu var pricepe, ci numai cei înţelepţi vor înţelege.
      (Daniel 12, 8-10)

      Ai mare dreptate când spui că oamenii cred ce vor să creadă, astfel nimeni nu va putea spune că nu a ştiut atunci cand va fi Judecata Universală. Sunt f. multi care pur si simplu refuza sa vada adevătul pt ca aceptarea acestuia le-ar pune in perico, plăcerile, confortul, etc, aşa ca adoptă tehnica struţului, dar asta nu-i va scuti de responsabilitate!

  4. Ianuarie 15, 2009 7:31 pm

    omule, cand spun ca sunt sperietori de ciori nu spun ca nu se vor implementa. sunt sigur ca se face, dar sunt sigur si ca n-ai cum sa opresti asa ceva. si nu sunt gica contra, crede-ma. doar ca e un aspect absolut irelevant in raport cu ce spune biblia. hype-uri d-astea au aparut, apar si-or s-apara cat lumea si pamantul, s-a spus dintotdeauna ca „traim vremurile de pe urma”. hai sa fugim de biometrie in jungla, ce zici? sa traim in gropi, ca primitivii.

    apocalipsa este un prag peste care trece toata lumea, iar trecerea asta ne iarta pe toti, crede-ma, indiferent de ce „parte” sunt.

    • preugen permalink*
      Ianuarie 16, 2009 1:37 pm

      @ 1 singur

      Poate mă înşel, dar am impresia ca gândirea ta este cam new-age-istă. Am senzaţia ca crezi intr-un viitor foarte indelungat al Pământului – in starea actuala – , că urmează o epoca post creştina – pe care o numesti Era varsatorului – in care crestinismul va fi un exponat intr-un muzeu al culturilor umane şi ca desigur va fi si un sfarsit al lumii – pe care conventional il numeşti Apocalipsa – dar pe care il înţelegi ca pe un fel de kararsis, un foc curatitor (purgatoriu, daca vrei) care va aduce iertarea tuturor oamenilor, infiderent daca ei au ales sa fie de partea Luminii – avînd un stil de viaţă conform voii Lui Dumnezeu – sau de partea Întunericului – trăind dupa voia proprie şi avînd plăcerea ca unic etalon al vieţii lor.
      Ei bine, daca nu greşesc si ai o gândire in genul celei descrise mai sus, trebuie să-ţi spun ca toate acestea sunt „invăţături ale demonilor” (I Tim. 4, 1) si vor aduce celor care le primesc doar osânda veşnică. Poate ai sa-mi spui ca fac prea des uz de acest concept – osândă veşnica – dar daca acesta este adevărul, pot eu să-ţi spun altceva? Iubirea creştina, atunci este autentica, când te indreapta spre fericirea veşnica, chiar cu preţul unor neajunsuri trecătoare.
      Uite, pt tine inserez link-ul unui filmulet, care poate o sa-ti trezească interesul!

  5. mariusghbz permalink
    Ianuarie 16, 2009 12:20 pm

    Cei care au viata crestina interioara si preocupare intensa pentru ingrijirea sufletului lor vor fi inteleptiti cum sa procedeze la momemntul oportun. Cei care dau importanta mare trupului lor, banilor, pozitiei sociale, putere asupra celorlalti si nu sunt constienti ca au suflete care au nevoie de grija vor fi primii care se vor inchina Fiarei si isi vor pune acel semn al imparatiei diabolice ce va sa fie, oricare va fi acel semn (biocip, tatuaj, etc.) Asa ca nu trebuie decat sa avem nadejde in Dumnezeu ca ne va arata calea pe care trebuie sa mergem.

  6. Ianuarie 16, 2009 5:22 pm

    amice, filmuletzul ala ma lasa rece, povestioare d-astea lacrimogene is de cand lumea si pamantu’. da vezi poate iti place asta: http://www.youtube.com/watch?v=3ynhCldtd6A
    nu-s new-age-ist, desi cred intr-un viitor foarte indelungat al pamantului, unul de vreo 8 miliarde de ani, pana face soarele poc. dar asta-i viitorul pamantului, nu al omenirii pe pamant. omenirea poate in spatiu, cine stie? crestinismul va ajunge un capitol intr-o viitoare versiune a bibliei, desi devine probabil ceva mai complicat sa schimbi conceptii atat de profunde la nivel global, poate tocmai datorita ordinii si controlului social. la o adica, daca o unealta este inca folositoare, de ce ai schimba-o? una peste alta cred ca vine ceva nou, recte era aia a varsatorului, si atunci trebuie sa ai ochii deschisi. ca n-o sa vina cu surle si trambitze. cand moise a facut ce-a facut umbla in deriva intr-un desert gol cu un popor fara tara. n-a fost o chestie globala. cu isus de-asemenea.

    cumva sunt convins ca oameni cu determinarea si convingerile tale au pus pe picioare inchizitia. dar nu lua asta ca pe o acuzatie 😉

    • preugen permalink*
      Ianuarie 16, 2009 7:33 pm

      @1 singur
      Spui ca nu esti new age-ist, dar asta indica lipsa de informare din partea ta! Oricum e bine sa ştii ca Era Varsatorului, sau Aquarius, este punctul central al miscării New Age, asa ca fara sa fii constient, faci parte din new age, odata ce o astepti si sustii, ca si doctrinarii mişcării, ca Era Peştilor (crestinismul) a apus si urmeaza sa intram in noua era – new age (sic!) – cea a Vărsătorului. Se pare ca nici despre inchizitie nu stii altceva decât ceea ce propaganda protestanta şi atee sustine. Mi-ar place sa fim amici, dar e imposibil intrucât nu sutem de aceeaşi parte a baricadei.
      Oricum, se pare că eşti un om inteligent dar iţi foloseşti „talantul” pentru a te ascunde de conştiinţa ta şi a căuta să te autoconvingi că eşti o entitate inteligenta şi vie apăruta accidental din materia moartă si noninteligentă, si deci Dumnezeu nu are ce căuta in viaţa ta! Pe de altă parte nu vei putea spune niciodata ca nu ai stiut!
      Sunt opiniile mele, dar nu le lua ca pe acuzaţii! 😉

  7. Ianuarie 16, 2009 7:50 pm

    omule, eu cred in mine, vezi tu? din punctul meu de vedere, dumnezeu asta vrea. sa cred mai intai in mine, abia apoi in el. lasand la o parte ne/apartenentza mea la new-age and shit (btw, pot imparti aceleasi opinii si fara sa fiu un reprezentant new-age; apoi, pomenesti despre curentul „new-age” de parca ar fi noua plaga). spune-mi tu altceva despre inchizitie, apoi am sa intreb si printre protestanti si atei, sa vad ce au ei de spus. ca eu despre inchizitie stiu ce-am vazut prin diverse medii: ca l-au fortat pe galileo galilei sa renege un adevar si ca l-au terminat pe giordano bruno pentru libertate de gandire.

    si nu vad cum ai tras concluzia ca Dumnezeu nu are ce cauta in viata mea. probabil ca n-ai dat un click pe 1singur (na, ca-mi fac si reclama).

    • preugen permalink*
      Ianuarie 16, 2009 8:33 pm

      @ 1 singur
      Vad ca ne-am abatut cam mult de la postarea de mai sus si nu are rost aici sa continuam o asemenea discutie. Daca vrei iti dau un id pe yahoo messenger unde putem sta de vorba!
      Personal mi se pare contradictoriu punctul tau de vedere, dar in viziune crestina. Din aceast punct de vedere este o contradictie sa spui ca viitorul apartine erei varsatorului (in sens new age) si in acelasi timp sa afirmi credinta in Dumnezeu. Dar daca ai o idee despre Dumnezeu diferita de cea crestina, atunci este posibil sa impaci cele doua afirmatii. Cat despre Inchizitie, s-au spus multe, pro si contra si nu e aici locul sa discutam despre asta. Ideea este ca am vazut articole in care era prezentata ca o organizatie ce se ocupa numai cu vânătoarea de eretici si vrăjitoare dar si articole in care era prezentata ca un factor de civilizatie.
      Cam atat am avut de spus, si daca vrei sa mai discutam, iti voi da id de messenger, dar numai daca crezi ca e posibil sa purtam un dialog folositot nu unul al surzilor, in ac caz ar fi doar pierdere de vreme.
      Toate cele bune!

  8. mariusghbz permalink
    Ianuarie 16, 2009 9:56 pm

    http://signofend.uv.ro

  9. cassiopeea permalink
    Ianuarie 17, 2009 11:08 am

    mi s-a parut interesant postul si intervin fara sa fi citit anterior comentariile lasate. Consider ca venirea apocalipsei este un eveniment care ar trebui sa-i preocupe pe oamenii din toate timpurile. Hristos ii avertiza pe oameni inca de acum 2000 de ani: „pocaiti-va caci Imparatia Cerurilor este aproape!”. Sfarsitul lumii trebuie deci sa ne cutremure in sensul in care trebuie sa devenim constienti ca avem nevoie de methanoia, de schimbarea vietii. Hristos a spus ca va veni ca un hot atunci cand ne vom astepta mai putin. Asa ca oarecum mi se pare inutil sa picam in panta milenarista. Intrebarea nu este cand vine apocalipsa? (oricum pentru Dumnezeu fie ca e azi sau peste inca o mie de ani, timpul nu are atata relevanta) ci sa ne intrebam mai bine: suntem noi pregatiti de venirea Domnului?
    Har si pace va doresc!

  10. Ina permalink
    Ianuarie 17, 2009 8:18 pm

    @1singur, sigur nu esti crestin ortodox. Si atunci daca nu esti, de ce intri aici? Eu ca crestin ortodox nu intru in discutii pe site-uri care tin de alte religii decat cea din care provin.
    Apoi, ca roman ar trebui sa fii mai atent la ce gandesti si la cum te adresezi unui preot ortodox. Nu poti sa-i spui omule sau amice, decat daca-i spui Omul lui Dumnezeu. Calculatorului tau ii lipseste Caps-ul. Asta am observat de la inceput.

    PS: 1singur, lasa internetul si TV-ul ca-ti fac rau. Cu siguranta poti deveni un crestin adevarat. Incearca!

    Doamne ajuta

  11. Eugen Ionesco permalink
    Ianuarie 17, 2009 10:34 pm

    Stimate domn, a da citate din Biblie pentru a sustine retorica Bibliei este echivalentul unei definitii care foloseste termenul pentru a-l defini.
    Biblia este o colectie de documente selectate si periate in circumstante de tipul unei conferinte, cum ar fi consiliul de la Roma din 382 cand papa Damasus a asamblat prima lista de carti. Au fost de fapt o serie intreaga de evenimente (Niceea 325 primul sinod ecuenic) in care s-a decis cum trebuie interpretate textele antice. Biblia a devenit prin decrete o forma de lege, in urma acestor intalniri. De asemenea Biblia in sine a evoluat in numeroase directii in functie de regiune si de traducere, pentru ca textele originale erau in greaca si iudaica veche, si unii au tradus cuvant cu cavant pe cand altii au adoptat constructii echivalente ca sens. Traducerea continua si azi.
    Acum insa arheologii, istoricii si comunitatea stiintifica au descoperit tot mai multe documente originale care intra in contradictie cu textele care s-au folosit sute de ani de biserici/ institutii religioase. Noi sapaturi au scos la suprafata noi documente, iar multe din elementele de la baza crestinismului incep sa fie zguduite de faptul ca Vaticanul si biblioteca Vaticanului au sustinut ca detin in arhivele lor documente care in realitate nu exista, au fost distruse sau au fost manipulate in opinia publicului. Intre aceste documente regasim si baza substantiala care constituie marturia ca Iisus a existat. Cum poate un crestin sa faca fata : 1. lipsa de transparenta a institutiei religioase 2. dovezi incontestabile care rastoarna ce se stia pana acum.
    Iar Apocalipsa este singurul text din Biblie considerat literatura. Iar ideea de revelatie, pur si simplu nu sta in picioare. Si azi avem „alesi” care comunica direct cu divinitatea dar societatea are alte etichete: drogati, nebuni sau maniaci. Increderea oarba duce la suferinta, pentru ca de sute de ani oamenii au fost exploatati.

    Pr Eugen
    Revin la afirmatia dumitale „Oamenii cred ceea ce vor sa creada”. Daca alegi sa ignori dovezile istorice si ale arheologiei in legatura cu veridicitatea faptelor expuse in Biblie, e alegerea ta; daca alegi sa mergi pâna acolo incat sa conteşti istoricitatea existentei Fiului Lui Dumnezeu, e tot alegerea ta; daca esti atât de hotărât să-ţi inchizi ochii, să-ţi astupi de tot urechile şi să-ţi fereci inima pentru Creatorul tău, e o problema de opţiune personala; toate tin de liberul arbitru cu care ai fost inzestrat de Cel ce te-a adus la existentă. Daca ai putea o clipa sa te debarasezi de praful ateist ce-ti acopera raţiunea si sa cercetezi sine ira et studio argumentele argeologiei biblice si cele ale designului inteligent, poate ar exista o posibilitate sa intelegi mai mult decât in momentul de faţă.
    Cât despre cele afirmate in legatura cu Biblia, secretele Vaticanului şi persoana Lui IIsus Hristos, pentru ceilalţi cititori ai blogului, vă spun: sunt pure speculatii, fara nici un suport in realitate, produse ale propagandei ateiste. Pot fi uşor demontate la o simpla cautare pe google.

    P.S.
    Blogul acesta nu are ca scop gazduirea de dezbateri pro sau contra creştinismului, ci pur şi simplu – cum o arată şi titlul – este un cuvânt ortodox pentru cei care sunt interesaţi de mântuirea lor. Va respect convingerile, dar nu sunt de acord cu ele si de aceea nici nu pot sa le fac publicitate prin intermediul acestui blog. Nici nu doresc intrarea intr-un „dialog al surzilor” intrucât mi se pare evident că scopul prezentei dvs aici nu este acela de a vă folosi duhovniceste (probabil sunteti convins ca nu aveţi suflet ci doar sunteti un animal evoluat pana si-a dobândit raţiune si conştiinta) ci de a introduce contrainformatie atee.
    Consider incheiată discuţia si nu voi mai publica alte comentarii pe aceasta tema.
    Toate cele bune.

  12. Ianuarie 18, 2009 1:09 am

    Nimic nu mai conteaza. Traim intr-o lume gri, goala pe dinauntru, pustiita de Dumnezeu si de smerenie. Orgolii nemasurate, vanitate si egocentrism exacerbat, iata noul sistem de valori care ne guverneaza viata.

    Bine ai venit, Satana, pe Pamant ! Bine te-am regasit !

    Bine ai venit, Iisuse Hristoase in sufletul meu ! Bine ne-am regasit !

    Oricat m-as stradui sa fiu mai bun, mai umil, mai atent cu cei din jurul meu, parca cu atat este mai vigilent ochiul dracului, ochiul banului, ochiul cel gol si fara de lumina… Oricum as incerca sa ma apropii de oameni, cu atat mai mare este respingerea lor… Ma vei intreba, de ce ? Care este explicatia ? Vine Apocalipsa ? Vine Ziua Judecatii de Apoi ? Traim ultimile timpuri ?

    Unii spun ca da, altii ca ba… Unii zic sa acceptam noile pasapoarte si noile cipuri, altii spun ca nu e bine… Eu cred ca daca Dumnezeu a ingaduit ca aceste cipuri sa apara, atunci stie El mai bine de ce… Nimic nu se intampla pe Pamant fara voia lui Dumnezeu… Toate relele pe care le resimtim din plin sunt pentru ca Dumnezeu a ingaduit sa le resimtitm… Vine Sfarsitul Lumii ? Nu putem stii…

    Nu ne putem noi impotrivi planului lui Dumnezeu, dragii mei prieteni ! Nu putem noi prezice ziua si ora cand domnul Iisus Hristos va cobori din Ceruri langa noi pentru Judecata de Apoi…

    Daca va fi sa se intample, se va intampla oricum, cu toata oponenta noastra fata de nu stiu ce cipuri sau fata de nu stiu ce pasapoarte digitale… Sfarsitul Lumii va veni odata cu Dumnezeu ! Iar atunci, fericiti vor fi aceia care se vor smeri si il vor primi in sufletul lor pe Acesta… Fericiti veti fi voi, dragii mei prieteni, care aveti acum rabdarea sa cititi aceste cuvinte simple pe care Dumnezeu a ingaduit ca eu sa le tastez acum pentru voi…

    Ce facem totusi cu sufletul nostru ? Il vindem Diavolului ?

    Din nefericire, aproape toti l-am amanetat deja… este deja arvunit sau inchiriat pe o perioada determinata Diavolului… Platim rate la banca, platim tribut orgoliului si mandriei noastre exacerbate, ne plang copiii de foame, ne plange sufletul in noi de durere… Toate acestea sunt rani pe care noi insine le-am provocat, poate din bune intentii, poate involuntar, poate inconstient… Indiferent de motiv, nu avem scuze, prieteni ! Nu putem da vina pe altii ! Noi suntem vinovati pentru propriile fapte si vom raspunde ca atare pentru ceea ce am gandit, pentru ceea ce am infaptuit…

    Vin vremuri grele… Asta o stim cu totii… O simtim deja…

    Exista oare o Cale mai scurta spre Fericire ?! O poteca spre luminisul inverzit al izvorului vietii ?! Un drum catre Adevar ?!

    Putem sa spunem oare ca NOI suntem cei care CUNOASTEM cel mai bine ADEVARUL ? Putem sa ridicam primii piatra ?

    Veti spune ca eu sunt de vina… Eu v-am provocat atata suferinta, atata durere, atatea nenorociri… Eu, eu, eu sunt de vina…
    Veti indrepta poate si degetul aratator in directia mea pe strada…
    Asta nu e nici o problema, pentru ca eu stiu ca am gresit…

    Aveti insa grija ca trei degete ale mainii dumneavoastra sunt indreptate catre voi, dragii mei prieteni… Daca ma veti arata pe mine cu degetul, de fapt va aratati de 3 ori pe voi insiva… Trei degete le aveti indreptate catre barna din ochiul vostru. Aveti grija sa nu ramaneti orbi pentru totdeauna ! Sa nu va mai puteti dezlega de patima orgoliului vostru nemasurat… de ego-ul vostru infinit, de intunericul si de goliciunea sufletului secat de iubire…

    Eu plec… Am primit un SMS de la un prieten care are nevoie de ajutorul meu. Va sosi maine dimineata in Orasul Ales si nu are unde dormi pentru ca toate hotelurile si hostelurile sunt deja ocupate. Sunt ocupate de altii oameni. M-a rugat sa il ajut si sa il primesc sa innopteze la mine acasa. Il voi astepta maine la gara, la trenul de ora 09 si 12 minute… Daca vreti sa il cunoasteti, maine ma puteti gasi cu EL la mine acasa. Vom da o petrecere in cinstea tuturor celor care au avut rabdarea sa citeasca cu atentie pana aici… Cum il cheama ? Pai… Numele lui este Iisus Hristos…

    http://www.bogdan-oancea.blogspot.com

  13. Eugen Ionesco permalink
    Ianuarie 18, 2009 11:27 am

    Va rog sa nu ma intelegeti gresit. Am fost dintotdeauna crestin si nu contest existenta lui Dumnezeu. Insa domeniul de activitate in care activez mi-a deschis o poarta catre informatii, de care altfel nu m-as fi izbit. Tocmai aici este conflictul: sunt atacate tocmai si va citez „dovezile istorice si ale arheologiei in legatura cu veridicitatea faptelor expuse in Biblie,” ceea ce nu distruge conceptul de credinta in Dumnezeu, asa cu poate in mod eronat se intelege din ce am scris mai sus, dar demoleaza credibilitatea insitutiilor religioase: si includ aici toate religiile lumii. Cat timp nimeni nu am fost prezenti acum mii de ani cand se intamplau toate evenimentele care au modelat lumea religioasa de azi, ne bazam pe documente. Doar ca intervine intrebarea legata de credibilitatea lor, si ma refer la ambele puncte de vedere.
    Va transmit, la randul meu, toate cele bune, cu asigurarea ca a face bine celor din jurul tau nu tine de religie. Cei mai buni, onesti, modesti oameni pe care i-am cunoscut erau, spre dezamagirea mea, ne-crestini.

    Pr Eugen
    Imi cer scuze daca am inteles gresit, dar un om care contesta existenta istorica a persoanei lui Iisus Hristos, nu se poate considera ca si ucenic al lui Iisus Hristos, adica crestin. E o contradictie totala. Contravine logicii elementare. Cum pot sa fiu ucenicul unei persoane despre care nu cred ca a existat ?
    In legatura cu argumentele arheologice. DAca va referiti cumva la manuscrisele de la Qumran, apoi acestea au dovedit – printre altele – ca aproape 2000 de ani de transmitere prin manuscrise a textelor biblice (ale Vechiului Testament)nu le-au alterat deloc, cel mai evident fiind cazul cartii profetului Isaia.
    Pe de alta parte, intrucat cunosc multe din argumentele luptatorilor contra crestinimului, as fi interesat de ce fel de dovezi in aceasta privinta v-a putut aduce domeniul in care activati, dar subiectul e prea vast pentru a fi dezvoltat pe blog, raman deschis insa unei discutii via e-mail daca sunteti interesat.
    Toate cele bune.

  14. nobody permalink
    Martie 24, 2009 2:41 am

    „I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger,
    those
    who attempt to poison and destroy my brothers. AND YOU WILL KNOW MY
    NAME IS
    THE LORD, WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON THEE!”

  15. Mai 25, 2013 10:41 am

    HRISTOS A INVIAT!Este trist cand vezi atata incapatanare…Bunul Dumnezeu ne da intelepciune sa ne rugam si pentru cei incapatanati! Egoismul, rautatea, lipsa bunului simt sunt la putere; Bunului Dumnezeu, Domnului nostru Iisus Hristos si Maicutei Sale multumim acum pentru grija ce ne-o poarta…noi trebuie doar sa alegem intre moarte si VIATA…apoi avand in inimioare rugaciunea, fiind „blanzi si smeriti cu inima„ vom depasi toate clipele apocaliptice fiindca vom fi ocrotiti de Treimea Sfanta! Sa facem tot ceea ce este posibil pentru binele aproapelui si al nostru…ATAT! Va doresc, si doresc pentru noi toti,BLANDETE si SMERENIE, INIMI CURATE!
    DOAMNE IISUSE HRISTOASE, FIUL LUI DUMNEZEU, MANTUIESTE-I PE COPIII NOSTRI! DOAMNE IISUSE HRISTOASE, FIUL LUI DUMNEZEU, MILUIESTE-NE PE NOI PACATOSII! DOAMNE IISUSE HRISTOASE, FIUL LUI DUMNEZEU, MILUIESTE-MA PE MINE PACATOASA! Amin.Amin.Amin.

  16. preugen permalink*
    Ianuarie 15, 2009 1:50 pm

    Pt 1 singur:
    Poate pt tine pasapoartele biometrice sunt sperietori de ciori pt ca esti neinformat. Iti recomand sa dai un search pe orice motor de cautare vrei tu, folosind cuvânt cheie ” biometrics” sau „digital angel” si o sa fii surprins cate o să afli. Pe de alta parte, stim cu siguranta ca se vor implini toate cele prezise de Apocalipsă dar conteaza foarte mult de partea cui te găsesc aceste evenimente: daca stai calm si aştepti era vărsătorului acceptând sistemul mondial de indosariere elctronica adunci cu siguranţă ţie ţi se adresează textul: Cine se închină fiarei şi chipului ei şi primeşte semnul ei pe fruntea lui, sau pe mâna lui, va bea şi el din vinul aprinderii lui Dumnezeu, turnat neamestecat, în potirul mâniei Sale, şi se va chinui în foc şi în pucioasă, înaintea sfinţilor îngeri şi înaintea Mielului. Şi fumul chinului lor se suie în vecii vecilor. Şi nu au odihnă nici ziua nici noaptea cei ce se închină fiarei şi chipului ei şi oricine primeşte semnul numelui ei. (Apocalipsa 14, 9 – 11).

Trackbacks

  1. Razboi întru Cuvânt » Apocalipsa 13 (Noutati 13-14 ianuarie 2009)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: